Garantie & klachten
Garantietermijn
Op alle door ons geleverde producten geven wij standaard 12 (twaalf) maanden garantie, tenzij er voor het product andere garantievoorwaarden gelden. De producten die wij verkopen hebben in de meeste gevallen een langere fabrieksgarantie dan 1 jaar. Gaat uw product binnen de fabriekgarantietermijn kapot dan kunt u bij ons de garantie claimen. Wij zullen dan de volledige garantieafhandeling voor u uit handen nemen.
Klachtenprocedure
Jan van Peer Koken, Tafelen, Cadeau’s handelt alle bestellingen met de grootst mogelijke zorg af. Het kan echter voorkomen dat er een fout wordt gemaakt. Dit kan bijvoorbeeld bij onze productie afdeling of bij het bezorgen via DHL voorkomen.
Bij een fout van onze kant, waar u dus niets aan kan doen, bieden wij een nieuw product aan of boeken wij het aankoopbedrag terug aan u. In beide gevallen ontvangen wij graag de betreffende bestelling retour, deze zullen wij in een geval waarbij de fout aan onze kant ligt of bij onze vervoerder, kosteloos bij u afhalen. Het kan ook voorkomen dat er een typefout gemaakt wordt door u als klant. Daarom vragen wij altijd om de ingevoerde gegevens goed te controleren.
Graag ontvangen wij uw bericht via onze helpdesk te bereiken onder telefoonnummer +31 (0)591 – 614 218 (keuzetoets 2). Omschrijf uw klacht alstublieft goed. Bij klachten over een product ontvangen wij graag een digitaal foto bewijs. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie van ons.
Hebt u een klacht over onze service?
Goede service is bij www.janvanpeer.nl vanzelfsprekend. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan kunt u deze via email sturen naar info@janvanpeer.nl of de klacht telefonisch melden op +31 (0)591 – 614 218. U ontvangt binnen 1 werkdag een reactie van ons.
Jan van Peer Koken, Tafelen, Cadeau’s
Hoofdstraat 123
7811 EK Emmen
Tel: +31 (0)591 – 614 218
Fax: +31 (0)591 – 642 380
Mail: info@janvanpeer.nl